ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • کاش تنها نبودم معنای باهم بودن واقعی رو هم میدونستم....ا

    این ادرس وبی یکی از دوستانم هست که واقعا در نوشتن وب بهم خیلی کمک کرده...made by Laie

    اگه اون نبود نمیتونستم وبم رو اینقدر بزرگ کنم....

    و امار بازدیدم به 10000 در روز برسه...

    ازش خیلی ممنونم.............

    نمیدونم  ازش چه چوری تشکر کنم......

    به هر حال  به خاطر سلامتیش صلوات....

     

    gif abeille

     

     

     

    واقعا گل هستش.....

     

     

    www.noverblog.mihanblog.com

     

     

     

    ای کاش تنها یک نفر هم در این دنیا مرا یاری کند

    ای کاش می توانستم با کسی درد دل کنم تا بگویم که

    خســــــــته تر از آنم که زندگی کنم

     ساده کنار میکشم

    هرچند پای من هیچ وقت در میان نبود

     

     

     

     

     

     

    سلام به همه ی کس هایی که از این وب دیدن میکنند....

    بعضی ازادم های حسود میان به جای من ...و با اسم من...و با اسم وب من به وب بعضی از دوستان جیز هاااایی میگن که من نگفتم...

    ساده لوح نباشید...فقط خواستم بدونید..



    نظرات شما عزیزان:

    tina
    ساعت0:18---3 مهر 1392
    داداش گلمی
    بیا قدم بزنیم من با تـــــــــو تو با هر که دلت خواست فقط بیــــــــــا قدم بزنیم اصلا بیا و بگذار سایه ات باشم سایه که آزار ندارد دارد ؟


    f.s
    ساعت18:20---31 شهريور 1392
    میای 1 سر بزنی؟

    میسی
    اومدم.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    tina
    ساعت23:07---30 شهريور 1392
    داداش شاید کم بیام نت
    ابجی واسه چی اخه....!!!!!!!!!!!!!!!!!


    tina
    ساعت23:07---30 شهريور 1392
    سسسسسسس ممنون


    وظیفه بود...


    یاسی
    ساعت19:21---29 شهريور 1392
    روزگار مخندکمی حرمت نگه دار...

    مگرنمی بینی سیاه پوش آرزوهایم شده ام...!!!
    لای________________ک


    f.s
    ساعت17:25---27 شهريور 1392
    آپ هستیم...
    ابجی اومدم..هههههههههههههههههههه


    raha
    ساعت16:15---26 شهريور 1392
    تعلق که نداشته باشی





    به جایی … به کسی … به چیزی …





    تمام شدنت راحت تر





    از آنی میشود که گمان می بُردی !
    uhgdi....عالیه...


    raha
    ساعت16:14---26 شهريور 1392
    ..هستم ...

    ولی نیستم هر لحظه کنارت...



    نیستم ولی هستم هر لحظه به یادت....
    لای_____________________ک


    z
    ساعت21:55---25 شهريور 1392
    سلام خوبی
    ممنون خوبیم...شما چطورید؟؟


    z
    ساعت19:12---25 شهريور 1392
    سلام اصلا حالم خوب نیست دیشب یایسین پرکشید رفت پیش خدا دلم براش تنگ میشه

    البته سرطان داشت دیشب ساعت 4 صبح عمل کرد تا ساعت8 صبح فهمیدن کلیه هاش از کار افتاده..
    ناراحتم
    ابجی براتون متاسفم.........نننننننننننننننننننننننننننننننننننننن


    یاسی
    ساعت16:39---24 شهريور 1392
    قلبـــــم را عصــب کشــــــی کرده ام !





    دیگــــر نـــه از ســــردی نگــــاهــی میلــــــرزد





    و نــــه از گــرمـــی آغــوشـــــی میتـپــــــد ...
    لایک...
    دیگه بعد از این میگیم عالی هستش...... بس عالیه..ممنون


    حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
    ساعت15:35---24 شهريور 1392
    نوموخوای اپ کنی
    چشم میکنم.....


    Baran
    ساعت13:11---24 شهريور 1392
    بیا در کوچه ای بن بست و باریک

    نشانم را بپرس از رهگذاری

    نشانت می دهد ویرانه ای را

    همان است خانه ام گر پا گذاری
    ابجی وبت هک شده....نمیتونم به وبت بیام..ننننننننننننننننننننننن


    Baran
    ساعت13:11---24 شهريور 1392
    بزن به سلامتی کسی که یه روز قید همه چیو زدو با تموم وجودش لباتو بوسید ولی وقت رفتن واسه اینکه دلش تنگ نشه میگه :ادمیزاده دیگه.. هوس میاد سراغش..
    خوبه...


    Baran
    ساعت13:09---24 شهريور 1392
    نظرت چیه که یک کلمه جدید تر یادبگیری به جای لایک.......؟

    فقط یه پیشنهاد بود میتونی رد کنی
    ابچی بس چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    f.s
    ساعت20:08---23 شهريور 1392
    سلام.

    ببخشید چیزی شده که نظرای منو تایید نمیکنی؟؟

    اگه بخاین دیگه مزاحم نیشم
    ابجی این چه حرفیه...ننننننننننننننننننننننننننننننن


    یاسی
    ساعت17:48---23 شهريور 1392
    ﻫــی ﺭﻓـﯿـﻖ



    ﻣـﯿـﺪﺍﻧـی ﺍﺯ کــﺠـﺎی ﺯﻧـــﺪﮔــی ﺑﯿﺸـﺘـﺮ ﺧـﺴﺘـﻪ ﺍﻡ ؟!



    ﺁﻧﺠـﺎﯾـی کـﻪ ﻭﺳـﻂ ﺧـﻨـﺪﻩ ﻫـﺎﯾـﻢ ﺑـﻐــﺾ ﻣﯽ کنــــم ...
    لایک....


    دختری از جنس باران...
    ساعت17:30---22 شهريور 1392
    دخترک رفت وزیرلب گفت:او یقینا پی معشوق خودش می آید...







    پسرک ماندوولی روی لبش زمزمه بود:اویقینا پشیمان شده برمیگردد....







    عشق قربانی مظلوم غروراست هنوز.....

    لایک..خوبه..


    یاسی
    ساعت15:21---22 شهريور 1392
    همـه چیـز آرام اســت ..



    دل مــن



    استثنـــاســت ..



    آپم بدو بیا
    چشم می اییم...


    f.s
    ساعت14:05---22 شهريور 1392
    هادی آپیدم؟

    حوصلشو داشتی بیا
    ابچی میام...


    یاسی
    ساعت0:27---22 شهريور 1392
    سنگینی این ثانیه ها



    امانم را بریده ...



    این سختی ها می گذرند ...!



    اما...



    از روی پل هایی که رویاهای من



    به زیر آوار آنها مدفون می شوند ...!



    برای نجات رویاهایم



    به شوک نیاز دارم ...



    شوکی از جنس



    احساس و دستان او
    لای________________ک


    naeeme
    ساعت12:41---21 شهريور 1392
    منم شمارو لینک کردم راستی اپ کنی ممنون میشم
    ههههههههههههه دیگه جی می خوای؟؟؟


    حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
    ساعت10:52---21 شهريور 1392
    خسته ام از تظاهر به ایستادگیء



    از پنهان کردن زخم هایمء



    زور که نیست!



    دیگر نمیتوانم بی دلیل بخندم



    وبا لبخندی مسخره وانمود کنم همه چیز رو به راه است!



    اصلأ دیگر نمیخواهم بخندم.



    میخواهم لج کنم ! با خودم ، با همه ی دنیا...



    چقدر بگویم فردا روز دیگریست و امروز بیاید و...



    و مثل هر روز باشدروزهایم!



    خسته ام …. از همه ی زندگی...از خودم



    میخواهم بکشم کنار!



    از خودم ….. از این زندگی...اپــــــــم
    لای______________ک


    Baran
    ساعت10:30---21 شهريور 1392
    ﻫﻤﻪ ﺷﺒﯿﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ!

    ﺑﺮﻑ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﺳﺖ ﻫﺎﯼ ﯾﺦ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻮﺩﮐﺎﻥ ﺭﻭﺳﺘﺎ،

    ﻧﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﻧﻪ ﺭﻣﺎﻧﺘﯿﮏ...
    لایک..


    Baran
    ساعت10:29---21 شهريور 1392
    مرا

    آنگونه که دوست داری تصور نکن

    من سوژه گالری پرتره عکس هایت نیستم

    من همینم، بدون فتوشاپ
    لایک..


    Baran
    ساعت10:29---21 شهريور 1392
    بعضی از حرفا تو دل آدم می مونه مثل تیکه آخر رانی هلو تو قوطی!
    لایک...


    Baran
    ساعت10:28---21 شهريور 1392
    slm doste golam mer3 az lotfet

    man fek konam linket kardam?na?
    چشم ما هم شما رو لینک میکنیم...


    Baran
    ساعت8:29---21 شهريور 1392
    میدونی وقتی وسط درگیریهای ذهنیت حس میکنی به آخر خط رسیدی، چی میچسبه؟؟

    یه فنجون صداقتِ داغ!!!!!

    اونم از لبهای کسی که، اعتراف میکنه هر جوری باشی عاشقته!
    لایک...


    Baran
    ساعت8:28---21 شهريور 1392


    اخم نکن بانو؛ شکار می شوم میان کمند ابروهایت.

    چشمانت را از کدام جنگل نارون با خود آورده ای که اینچنین سبز هستند؟

    ناز نکن بانو؛ طنازی لحظه های با تو بودن کافی ست برای بی قراری دستهایم.

    عسل میچکد از لبهایت وقتی جادو می کنی مرا با ادای دوستت دارم...!!!


    لایک.


    Baran
    ساعت8:28---21 شهريور 1392
    شکستن دل به شکستن استخوان دنده می ماند.

    از بیرون همه چیز رو به راه است،

    اما...

    هر نفس درد است که می کشی...
    لایک..


    Baran
    ساعت8:27---21 شهريور 1392
    من دیوانه ان لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی و محکم در اغوشم بگیری و شیطنت وار مرا ببوسی
    لایک...


    رضوانه
    ساعت23:30---20 شهريور 1392
    خیلی سخته کسی اشکتو در بیاره که خودش یه عمر سرشو میزاشت رو شونت و گریه میکرد!!!
    لایک


    یاسی
    ساعت23:22---20 شهريور 1392
    گاهی آدم میماند بین بودن یا نبودن !



    به رفتن که فکر می کنی ...



    اتفاقی می افتد که منصرف می شوی !



    میخواهی بمانی ...



    رفتاری می بینی که انگار باید بـــروی !



    این بلاتکلیفی خودش کلــــی جهنـــــــــــــــم است ...
    لایک


    naeeme
    ساعت21:27---20 شهريور 1392
    تکیه بده .... اما



    .



    به شانه هایی که اگرخواب برد



    .



    سرت را زمین نگذارد...
    لایک...


    mahdie khanoom
    ساعت19:58---20 شهريور 1392
    غمگینی آدم هایی که دوستشان دارم



    غمگینم میکند.....













    گاهی دلم میخواهد با انگشتانم گوشه لبشان رابالاببرم













    شاید خنده یادشان بیاید...









    اینکه کاری ازدستم برنمیاد... اینکه زورم به دنیا نمیرسد













    تلخ است... خیلی تلخ...



    آپــــــــم
    ممنون اجی..لایک..


    یاسی
    ساعت19:08---20 شهريور 1392
    بــا دیدن بعضـے صحنـه ـها



    نـه حق دارے داد بزنــے



    نـه حق دارے گلـه کنـے



    چــون دیگـه هـیچ ربطـے بـه تو نـداره



    با دیدن بعضـے صحنـه ـها فقط خـرد میشـے



    مثل دیدن " اون " بـا یکــے دیگـه



    مثل استشمامـ بوے عطرش رو تـن یکـے دیگـه



    یا بعضـے صحنه ـها



    مثـل ...



    سفیـــد شـدن دونـه دونـه از موـهات ...



    با دیدن بعضـے صحنـه ـها فقط بـاید اشـک ریخـت


    لایم..می ایم..


    naeeme
    ساعت15:23---19 شهريور 1392
    تقــویمِ امـسال هـــم..

    بـا تقـــویــمِ پــارسال..

    هیـــچ فــرقـی نمیـــکند..

    وقتـی..

    زنـــدگی..

    تــا اطّـلاعِ ثــانــوی ..

    تعــطــــــیل اسـت !
    لایک


    رها
    ساعت4:48---19 شهريور 1392




    باران که می آید



    حضور مبهم یک هیچ مرا فرا می گیرد



    تپش های قلبم به شماره می افتد



    دم می رود و بازدم به سختی باز می گردد



    دلم سخت می گیرد.
    لایک...


    یاسی
    ساعت22:48---18 شهريور 1392
    خــُدایــا



    بـَراے خـامـوشے شـَب هـاے انتـِظـارم



    فـَقـَط یکـــ " فـوت " کـافیـست



    خـاموشـَم کـُن



    خـَستـه ام ... !!!
    لایک...


    farnaz
    ساعت18:41---18 شهريور 1392
    سلاااااااااااااااااااااام داداشه گلمممممممممممم اومدم اپم بیا عزیزم دوست دارممممممم
    سلا م اجی حونم خوش اومدی ......ممنون ابجی عزیزم......


    naeeme
    ساعت10:15---18 شهريور 1392
    خدایا دلم خیلی گرفته... خدایا واقعا سهم من از زندگی اینه...غم؟؟؟؟؟؟؟


    خنده هایم را باور نکن


    دیگر نایی برای گریستن از گذشته و خندیدن به آینده ندارم که وادارم میکند تا در سکوت خویش غرق شوم



    لایک...
    پاسخ:


    javad
    ساعت1:52---18 شهريور 1392
    سلام


    وبلاگت عاليه خوش حال ميشم به من هم سر بزني در ضمن با تبادل لينك هم موافقم اگه خواستي من رو لينك كن بعد بيا بگو منم لينكت كنم
    چشم سر میزنیم داداشی....


    مبینا
    ساعت21:53---17 شهريور 1392
    َگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش…

    رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،

    و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت رابه تــآراج میبــَرد،

    مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد…

    مــهــِم این است که فـــَقــَط بــــآشـَد،

    زِندگی کــُند،

    لــِذَت ببرَد…

    و نــَفــَس بـــکشـد


    لایک......................


    شیدا
    ساعت20:42---17 شهريور 1392


    آسِمان را مُرخَــص می کُنَــمــ





    دیگــَر بِه هَوا هَم نیازی نَدارَمــ



    تو خودَتــ را



    مِثلِ آسِـــمان...



    مِثلِ هَـــوا...



    مِثلِ نـور...



    پَــــهن کَــردِه ای رویِ هَــمِه یِ لَحظِه هایِ مَـــن...
    لایک....


    raha
    ساعت6:19---17 شهريور 1392
    چرا بودنت راست و ریس نمی شود ؟


    من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام !


    raha
    ساعت6:18---17 شهريور 1392
    شعر که می خوانم چشمانت را نبند





    تو که می دانی حافظه ی خوبی ندارم















    حقیقت تلخ است





    اما نه به تلخی تنهایی





    تنهایی سخت است





    اما نه به سختی جدایی..........
    لای______________________ک


    anahita
    ساعت0:58---17 شهريور 1392
    به بعضیام باید گفت :











    حیف اووون کیلوبایت هایی که واسه باز کردن پروفایل تو هدر رفت!!!
    ازاتاق خاطراتم بوی حلوابلندشده است ارام فاتحه ای بخوان شاید خدا گذاشته ام رابیامرزد


    یاسمن
    ساعت0:33---17 شهريور 1392
    عشق تنها گفتن نیست گاه نگاه است وسکوت
    اچی زیاد باید فهمید تا بهشون فهموند..


    anahita
    ساعت0:33---17 شهريور 1392
    این دوس دخترت با اون یکی دوس دخترت دوست نباشه

    صلوااااااااااااااااااات ..




    من با هیج کسی نیستم.....اگه هم بخوام باشم باید یا اون باشه یا هیج کس...


    سلنا...
    ساعت0:22---17 شهريور 1392
    میشه بدونیم با اینکه شما به تنهایی این وب بزرگ رو اداره میکنید...امار بازدیدتون اینقدر زیاده........

    ممنون میشم اگه جواب این سوال ر بدین......
    چون از وقتی این وب رو باز کردم صادقانه نوشتم.....وقت زیادی براش گذشتم.......


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: تنها

    تاريخ : یک شنبه 30 دی 1389 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه